Nowa marka w ofercie Autos

MANN-FILTER

Zapraszamy wszystkich klientów Autos do zapoznania się z szeroka ofertą produktów marki MANN-FILTER od dziś dostępnej w naszej sieci sprzedaży.

ZJeżeli liczy się dla Ciebie bezpieczeństwo przy wyborze właściwego filtra, sięgnij po produkty marki MANN-FILTER. Filtry MANN-FILTER to ponad 70 lat doświadczenia w rozwijaniu nowych rozwiązań filtracyjnych a ich sprawdzona jakość jest tożsama i   typowa dla filtrów stosowanych na pierwszy montaż.

Innowacyjna konstrukcja filtra marki MANN-FILTER umożliwia wymianę filtra oleju w łatwy i czysty sposób.

W marcu br. specjalizująca się w produkcji filtrów firma MANN+HUMMEL wprowadziła na rynek nowy i łatwy w obsłudze filtr oleju. Filtr MANN-FILTER „HU 1291 z” do samochodów użytkowych znacznie ułatwia demontaż w warsztacie, a dzięki udoskonalonemu medium filtracyjnemu zajmuje niewiele miejsca. Wkład filtra z zamkiem bagnetowym i podwójną koncentryczną uszczelką przedsiębiorstwo opatentowało w kilku krajach. Brak konieczności użycia siły, szybkość i czystość – to główne cechy znacznie udoskonalonej obsługi nowego filtra oleju MANN-FILTER. Jest to możliwe dzięki nowoczesnej i funkcjonalnej konstrukcji wkładu filtra i pokrywy obudowy. Gdy mechanik podczas demontażu filtra odkręca pokrywę, krzywki mocujące tarczy końcowej wkładu filtra łączą się mocno z przeciwległymi elementami w pokrywie. Dzięki zastosowaniu zamka bagnetowego podczas odkręcania cały wkład filtra w obudowie oddziela się od króćca i można go podnieść bez użycia siły, która dotychczas była niezbędna.


Odkręć i usuń – szybka obsługa dzięki łatwemu demontażowi.

MANN-FILTER

Kanał odpływowy do miski olejowej, który wcześniej był szczelnie zamknięty przez dwustronną uszczelkę, można teraz otworzyć jednym ruchem ręki. Podwójny koncentryczny pierścień z trwałego i elastycznego silikonu jest zamocowany do dolnej części wkładu filtra i oddziela oczyszczony środek smarny od strony nieoczyszczonej. Podczas odkręcania wystarczy krótka przerwa (około 60 s), podczas której może nastąpić opróżnienie wkładu filtra i obudowy. Po spłynięciu całego oleju do miski można łatwo i praktycznie bez brudzenia się wyciągnąć zaczepiony w pokrywie wkład filtra z obudowy. „Nowy filtr oleju marki MANN-FILTER działa według zasady „odkręć i usuń”. Jest to znaczne ułatwienie podczas wymiany filtra oleju w warsztacie” – wyjaśnia Jörg Schömmel, menadżer produktu marki MANN-FILTER.

Opatentowana nowość na rynku.

Firma produkująca na potrzeby przemysłu samochodowego uzyskała kolejny patent na nowe rozwiązanie techniczne. Niemiecki Urząd Patentów i Znaków Towarowych uwzględnia firmę MANN+HUMMEL na liście najaktywniejszych niemieckich firm zgłaszających patenty. Firma z siedzibą w niemieckim Ludwigsburgu posiada już 3000 patentów i wzorów użytkowych zarejestrowanych na całym świecie. Tylko w zeszłym roku firma, będąca międzynarodowym ekspertem ds. filtracji, zgłosiła do opatentowania w Niemczech 114 rozwiązań.

Seryjny dostawca elementów do wysokoobciążonych silników wysokoprężnych MAN
Produkty marki MANN-FILTER o jakości oryginalnego wyposażenia są owocem pracy 900 ekspertów grupy MANN+HUMMEL zajmujących się badaniami i udoskonalaniem. Specjalistyczna firma dostarcza seryjnie filtry oleju MANN-FILTER „HU 1291 z” do rzędowych sześciocylindrowych silników wysokoprężnych o pojemności 10,5 i 12,4 litra montowanych w samochodach ciężarowych MAN. Muszą one spełniać wymagania nowej zaostrzonej normy emisji spalin Euro 6. „Aktualne normy emisji spalin stawiają wysokie wymagania w zakresie techniki filtracji. Dotyczy to także oczyszczania oleju. My, jako producenci filtrów, staramy się im sprostać za pomocą coraz wydajniejszych filtrów oleju” – powiedział Jörg Schömmel. Dlatego MANN-FILTER stosuje nowy wkład filtra oleju wykonany z trwałego medium filtracyjnego, które składa się z mieszaniny włókien celulozowych i poliestrowych.

Wydajność i oszczędność miejsca dla uzyskania większej przestrzeni.

Kolejną zaletą jest duża zdolność pochłaniania pyłu (100 g) przez medium filtracyjne przy równocześnie małym oporze dla strumienia oleju. Duża wydajność medium filtracyjnego umożliwiła uzyskanie zoptymalizowanej powierzchni filtracyjnej i spełnienie oczekiwań producentów samochodów użytkowych związanych z wydłużeniem okresów międzyobsługowych. „Ponieważ mogliśmy zoptymalizować powierzchnię filtracyjną, uzyskaliśmy cenną przestrzeń” – uzupełnia specjalista. Kolejną zaletą filtra „HU 1291 z” jest możliwość utylizacji bez konieczności oddzielania metalu. Wkład filtra jest wyposażony w rurę środkową z tworzywa sztucznego i można go przetwarzać termicznie w sposób przyjazny dla środowiska.

ODDZIAŁY


Oddziały XLS
Pobierz